خرید قطره اسپانیش فلای اصل

03.08.22 05:30 AM By hamanponiss

قطره اسپانیش فلای جهت درمان سرد مزاجی جنسی زنان

قطره اسپانیش فلای اصل راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیزشی مخصوص زوجه، افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیزشی، درمان سرد مزاجی جنسی در بانوان

<strong>مقدمه :</strong>با سلام از نظر علم روانشناسی آمارهای جهانی از افزایش اختلاف های خانوادگی در ذوجین خبر میدهند در این بخش از وبسایت هادی طب به موضوع  کمبود یا عدم تمایل زنان به انجام رابطه جنسی میپردازیم یا به زبان ساده تر این سوال در ذهن مردان ایجاد میشود که چرا همسر من نسبت به برقراری رابطه جنسی که از اصول زندگی زناشویی میباشد سر باز میزند از آنجایی که ما همواره در زمینه مشکلات جنسی زناشویی داروهایی با محبوبیت جهانی را معرفی میکنیم اینبار به نقد و برسی قطره اسپانیش فلای خواهیم پرداخت (البته لینک خرید این دارو در همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار دارد).

قطره اسپانیش فلای اصل راز جوانی محصولی شگفت انگیز از داروخانه هادی طب 

قطره اسپانیش فلای برای چیست؟

قطره اسپانیش فلای اصل محصولی ساخت کشور اسپانیاست که صددرصد اورجینال بوده دارای تاییدیه رسمی از اتحادیه غذا و داروی اروپا و همچنین مجوز ساخت در شرایط استاندارد از سازمان بهداشت جهانی مختص مصرف تنها برای بانوان، قطره اسپانیش فلای جهت ایجاد انگیزه و تحرک در آنان بمنظور شروع و میل به برقراری رابطه جنسی میباشد. این محرک جنسی در زنان باعث ایجاد رغبت و میل به رابطه جنسی  میشود.

اسپانیش فلای مایعی است که از سوسک های ساکن اسپانیا استخراج میشود. سوسک های نر، توسط اثر شیمیایی این مایع، سوسک های ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جـنـسی دعوت به عمل می آورند

<strong> قطره محرک جنسی بانوان</strong> هم اکنون در لابراتوآر های پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد و استریل فرآوری و تغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جـنـسی آماده میشود. اسپانیش فلای میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جـنـسی شود، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جـنـسی را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جـنـسی آماده سازد. 

تاثیرات علمی قطره اسپانیش فلای بر روی زنان

آثار قطره Spanish Gold Fly :

# روابط زناشویی بهتر، زندگی شادابتر

# راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیزشی ( مخصوص زوجه(

♣ افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیزشی

# پرخون گردیدن بافت کلیتوریس

# کاهش فواصل بین هر نزدیگی و زمان دستیابی به کلایمکس

♣ تقویت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورگاسم پی در پی

# درمان ، تنظیم و تقویت کل سامانه جنسی زنانه

# بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای واژن بوسیله تشدید جریان خون

♣ تنظیم ترشح هورمونهای جنسی جهت تعدیل پاسخ اندام تناسلی زنانه به تحریک

# تنظیم مدت قائدگی

# و….

پیش از مصرف قطره محرک جنسی بانوان اسپانیش فلای بروشور داخل جعبه را مطالعه فرمایید.


درمان افسردگی با قطره اسپانیش فلای

از نظر علمی و نظریه هایی که از دانشمندانی نظیر پروید منتشر شده است ریشه بسیاری از ناراحتی های زناشویی به افسردگی های جنسی برمیگردد و زنانی که با توجه به سبک زندگی پر استرس روزانه خود متاسفانه از این اصل زناشویی سر باز میزنند و بی عاطفگی هایی که نسبت به همسران خود روا داشته اند که امارها از طلاق های گوناگون به بهانه هایی دیگر رخ میدهند.

این قطره شگفت انگیز که به شربت جنسی نیز معروف است میتواند اعصاب جنسی در زنان را فعال کرده و یک لذت عاشقانه را به دنبال داشته باشد اسپانیش فلای سعی دارد حس خوشبینی در بانوان را افزایش بخشد معمولا اثرات دارو تا پنج ساعت در روح و روان زنان باقی میماند و عدم وجود محرک های غیز مجاز و اعتیاد آور در این دارو باعث افزایش روز به روز محبوبیت ان در دنیای امروزی شده است و میتواند جایگزین بسیار عالی برای قرص های ضد افسردگی در زنان باشد .

برخی از داروهای تجویزی، به ویژه داروهای ضد افسردگی به نام مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین، میل جنسی را کاهش می دهند. عادات سبک زندگی یک لیوان شراب ممکن است شما را در خلق و خوی قرار دهد، اما الکل زیاد می تواند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد. در مورد مواد مخدر خیابانی هم همینطور است. همچنین، سیگار جریان خون را کاهش می دهد، که ممکن است برانگیختگی کسل کننده باشد.

یائسگی سطح استروژن در دوران گذار به یائسگی کاهش می یابد. این می تواند شما را کمتر به رابطه جنسی علاقه مند کند و باعث خشکی بافت های واژن و در نتیجه رابطه جنسی دردناک یا ناراحت کننده شود. اگرچه بسیاری از زنان هنوز رابطه جنسی رضایت بخشی در دوران یائسگی و بعد از آن دارند، برخی از آنها در طول این تغییر هورمونی دچار تاخیر میل جنسی می شوند.

اما در مورد قطره اسپانیش فلای بحث فرق میکند و این یک محرک است که شما را با شادی وا میدارد.

گاهی یک تغییر جو میتواند نتایج مثبتی بهمراه داشته باشد و این قطره محرک فوری بانوان است که با قیمتی نه چندان بالا میتواند باب میل اکثر زنان باشد.

جبران کمبود میل جنسی در زنان با قطره اسپانیش فلای اصل

علائم کاهش میل جنسی در زنان عبارتند از:

  1. عدم علاقه به هر نوع فعالیت جنسی، از جمله خودارضایی
  2. هرگز یا فقط به ندرت تخیلات یا افکار جنسی نداشته باشید
  3. نگران نبودن فعالیت جنسی یا تخیلات خود هستید

ما کار شما را آسان میکنیم زیرا در چنین شرایطی حتما بایستی نزد پزشک معالج خود رهسپار شوید.

چند وقت پیش حتی مکالمه ای میان دکتر هلاکویی و یک زن پس از سنین یائسه منتشر شد که زن ازعان میکرد که از بی رغبتیه همسرش نسبت به رابطه ی جنسی شاکیست، پس نتیجه اینکه یک زن باید تا پاسی از عمر خود همچنان شعله های میل جنسیش روشن باشد.

قطره ی اسپانیش فلای در کنار دارویی به اسم لیدی ارا بدین منظور در داروخانه ی هادی طب برای شما دوستان عزیز فراهم گردیده است و این راهکارها در چندین زن دچار کمبود میلی تست گردیده و نتایج مثبتی بهمراه داشته است.

راهی برای بهبود سرد مزاجی بانوان

سرد مزاجی جنسی یک بیماری خفیف محسوب میشود که اگر بموقع درمان نشود باعث اسیب های جدی در روح و روان ادمی میشود و پایه ریزی افسردگی را در فرد شکل میدهد موضوعی در عین حال ساده ولی بسیار حیاتی در زندگی فرد. قطره اسپانیش فلای یکی از بهترین داروهای درمان کمبود میل جنسی در زنان میباشد که باعث افزایش روحیه و شادابی در بانوان میگردد.

این محصول نسبت به تمامی محصول های محرک موجود بسیار قوی تر و 100% موثرتر است. دیگر نیاز نیست همسر خود را به همبستر شدن دعوت کنید! خود او درخواست خواهد کرد!!

نکته :

اثرات اسپانیش فلای  در مردان 

پرواز اسپانیایی (قطره اسپانیش فلای ) قابلیت های افزایش قدرت جنسی را در مردان ندارد.

طعم قطره اسپانیش فلای :

این محصول اخیرا در طعم های میوه ای ارایه گردیده است که طعمی نزدیک به طعم زیتون سبز اسپانیایی بسیار معروف است البته با توجه به اینکه اسپانیش فلای بایستی در یک نوشیدنی همانند یک قهوه یا اب میوه تنها به میزان چند قطره ترکیب و استفاده گردد لذا زیاد طعم ان مخفی است این یک ذوق هنری یا به زبان عامیانه ای یک حقه روانشناسی است که در ساخت این محصول بکارگرفته شده است .

قطره اسپانیش فلای محصول اصل شناخته شده در کشورهای غربی یک ترغیب کننده و فعال کننده میل به رابطه جنسی در زنان بدون عوارض جانبی 100 در صد محصول اورجینال خارجی

درباره کمدهای خانه های بریتانیایی شنیده اید؟

یک بطری شیشه ای کوچک حاوی قطره های پرواز عاشقانه را میتوانید در این کمد ها بیابید.

برای بسیاری از زنان، نزدیکی عاطفی مقدمه ای ضروری برای صمیمیت جنسی است. بنابراین مشکلات در رابطه شما می تواند عامل اصلی کاهش میل جنسی باشد.

 

نحوه استفاده از قطره اسپانیش فلای

اسپانیش فلای قطره محرک میل جنسی در زنان میباشد اگر شما هم بدنبال ایجاد رابطه جنسی با ذوخ خود هستید و یا اینکه میخواهید بیشتر ذوج خود را گرمتر و صمیمی تر کنید کافیست چند قطره ای اسپانیش فلای را در نوشیدنی او بریزید از بقیه ماجرا لذت ببرید تمام شد.

معجزه ارتباط جنسي اين دارو ميتواند علاقه شديدي براي برقراري رابطه جنسي و آميزش در زنان ايجاد نمايد. شيوه مصرف : تنها كافي است به صورت مخفيانه ۱۵ قطره از اين مايع را در نوشيدني زوجه خود بچكانيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. اثرات كامل اين مكمل ۳۰ دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جنسي با او داريد. همچنين به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك جنسي در آقايان استفاده نكنيد

اضافه نمودن بیش از حد قطره در نوشیدنی میتواند باعث سردرد شود پس لازم است که کمی خلاقانه رفتار کنید .

تجربه استفاده از اسپانیش فلای

قیمت قطره اسپانیش فلای : مسلما مثل همیشه قیمت های ما عادلانه خواهد بود و تخفیفاتی در صورت خرید بیش از یک مورد دارو لحاظ خواهیم نمود شایان ذکر است مهم انتخاب شماست بقیه موارد را به ما بسپارید !!!

در اسپانیا زنان پس از استفاده از قطره اسپانیش فلای به همسران خود بارها گفته اند که خیلی بدجنسی !! این مورد سالهای پیش مورد توجه برخی از مستند سازان معروف اروپایی قرار گرفته بود .

اسپانیش فلای قطره محرک میل جنسی در زنان میباشد اگر شما هم بدنبال ایجاد رابطه جنسی با ذوخ خود هستید و یا اینکه میخواهید بیشتر ذوج خود را گرمتر و صمیمی تر کنید کافیست چند قطره ای اسپانیش فلای را در نوشیدنی او بریزید از بقیه ماجرا لذت ببرید تمام شد. البته بگذارید اطلاعاتی کاملتر را تیم پزشکی داروخانه هادی طب به شما عزیزان ارائه نمایند تنها کافیست در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی و خرید محصول روی لینک زیر کلیک فرموده و اطلاعات تماسی خود را وارد نموده و ثبت سفارش فرمایید تا در کمترین زمان ممکن ارتباط شما با تیم پزشکی ما برقرار گردد .

مردان و زنان ایرانی نیز میتوانند حداقل یکبار از این تجربه بامزه استفاده کرده و آن را برای دوستان خود نیز پیشنهاد دهند .

پاسخ به ابهامات مصرف کنندگان

1. آیا استفاده از اسپانیش فلای گروه سنی مشخصی دارد ؟

خیر ، اما به توصیه سازندگان ، بهتر است در افراد جوان و بین 18 تا 40 سال استفاده شود

2. نحوه عملکرد قطره اسپانیش فلای  به چه صورت است ؟

پس از اینکه حدود 20 تا 30 قطره را در یک نوشیدنی مخلوط کردید و همسر شما آن را نوشید ، پس از حدود 30 دقیقه اثرات آن نمایان میشود.

3. اثرات منفی قطره اسپانیش فلای چیست؟

به دلیل اینکه این قطره طبیعی میباشد ، اگر بیش از 2 بار در هفته مصرف نشود هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد. از این قطره به هیچ عنوان به خانمهای باردار داده نشود.

4. آیا درب این محصول پلمب است ؟

خیر ، به دلیل اینکه برخی داروها ممکن است واکنشهایی را انجام دهند ، بنابراین باید درب آنها باز باشد تا گازهای متصاعد از این واکنشها به بیرون هدایت شود و باعث مصمومیت آن دارو نشود. به همین علت درب این محصولات باز میباشد.

5. مدت زمان پاسخ دهی به اسپانیش فلای در همه افراد برابر است ؟

خیر ، برخی افراد اثرات آن را پس از 30 دقیقه استفاده دقیقا و به وضوح خواهند دید . عده ای دیگر اثرات آن را با یکبار مصرف مشاهده نمیکنند بلکه این قطره اثر آنی برای آنها ندارد بنابراین باید مصرف آن را ادامه دهند تا از تاثیرات دارویی آن بهره مند شوند که انشالله مشکل برطرف شود.

بهترین راهکار دیگر در کنار استفاده از قطره اسپانیش فلای

باز هم توصیه ما در هادی طب در کنار هر راهکار دیگری بکار گیری ورزش است .

ورزش میل جنسیه شما را میتواند به حدااکثر برساند بخصوص در بانوان میتواند اثرات منظمی را بدنبال داشته باشد از جمله ی این مزایا

  • خلق و خوی بهتر و سطح استرس پایین تر
  • افزایش اعتماد به نفس
  • استقامت و سطح انرژی بالاتر
  • افزایش پاسخ تناسلی
  • ترشح اندورفین
  • افزایش جریان خون

در حالت کلی قطره اسپانیش فلای اصل .

بیشتر بخوانید برای مطالب زیر:

دستگاه وکیوم سینه بانوان

قرص چاقی صورت فت فیس

hamanponiss